Air Max 90

Vad tycker ni om Air Max? Funderar på att köpa ett par när jag fått min månadspeng.
Typ alla säger att dom är jättesköna, plus att dom är snygga också! Om ni vet någon hemsida eller butik där det finns fina Air Max till ett pra pris så släng in en kommentar, hihi!
För några månader sen tyckte jag inte alls om dom och fattade inte grejen med att alla skulle gå runt med dom men jag har kollat närmre och jag vill verkligen ha ett par!
Har ni några? Vad tycker ni, är dom värda priset ni köpte dom för? Skulle betyda om ni gav lite tips.

Kommentarer
Postat av: raaaania

Heejsan, ja har airmax 90, svart lila

Ja beställde mina för bara 554 kr, skit billigt och fina!

Meeen grejen är att det är vår snart och air max blir fööör varmt! Ja svettas ihjäl i mina! Men om du verkligen vill ha ett par så skriv till mig på facebook puss!

2012-03-15 @ 21:46:31
URL: http://raniiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0